2.1.14

Student knihomol za listopad + prosinec


No, to jsem teda spolehlivá. :D Jediný pravidelný projekt, kterého se účastním, a takhle ho flákám. Že se nestydím! Pokusím se nahradit absenci listopadového článku a spojím ho s prosincovým. Klidně bych je oddělila, ale už po mně vážně nemůžete chtít, co jsem kdy četla.

Nejdřív jsem dočetla Potok stínů, který jsem měla rozečtený už z října. Zbývalo mi 248 stran. Cinder, jež mě vážně nadchla, má 400 stránek a dystopie Monument 14 296. Znovu přečtené Hunger Games, které jsem přelouskala během týdne, z něhož jsem byla kvůli nemoci půlku doma, mi přidávají 688 stránek (páni, to je docela dost). Rezistence se pyšní 368 stranami. Těsně před začátkem vánočních prázdnin jsem dočetla The Perks of being a Wallflower - 216. Od té doby až doteď jsem přečetla už jen dvě knihy - Sto tisíc království o 286 stranách a Zlatý kompas, 394 stran. A abych si výsledné číslo alespoň o trochu zvýšila (ale vlastně to není tak úplně podvod, ne? :D), přidávám i 15ti stránkový Svit luny, výtvor mé matky. 

Dohromady to všechno dělá... 2911 stránek!  Pro někoho je to možná málo, ale já jsem vážně spokojená! Nepamatuju si, co jsem přečetla v listopadu a co v prosinci, ale když výsledek vydělím dvěma, dává to 1455 a půl stránky na měsíc, což je o 332 víc než v říjnu. Vidíte? Já říkala, že se budu stále zlepšovat! :D
Vaše Wayll

4 komentáře:

  1. To je celkem slušné, ti povím :oD Munument mě nebavil a ni Insurgent nebylo zrovna hvězdné. HG miluji, zbožňuji a žeru .3 Sto tisíc království - na to jsem megazvědavá!!!!

    Každopádně .. nebýt těch 15ti stran .. seš na tom sakra bledě, máš štígro! :oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě bavilo obojí, ale během Monumentu jsem byla taková rozpačitá a nevěděla jsem, co si mám myslet.. :D á jsem zas zvědavá, co na to budeš říkat :D já vím, každá stránka navíc se hodí! :D

      Vymazat
  2. Cinder si chci už dlouho přečíst, Hunger Games je prostě HUNGER GAMES, Rezistence byla dobrá, ale vzhledem ke skoro dokonalosti Divergence, jsem čekala trochu více a TPOBAW .. Charlie, Charlie, Charlie .. celkem mě dostala :D

    Trošku se zlepšuješ :D Ale stejně nemáš na mě, když jsem skoro za jeden měsíc přečetla tak 2 knihy maximálně :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to doufám, že se k Cinder co nejdřív dostaneš, byla výborná! :) já čtu trochu víc od té doby, co mám blog, předtím jsem byla schopná nepřečíst za měsíc třeba nic, když toho bylo hodně do školy.. Takže se ti vůbec nedivím! :D nechápu, jak někdo dokáže přečíst třeba 15 knih měsíčně, to bych vážně nedávala :D

      Vymazat