21.2.14

Inspiration (3) - Just sad story

 
 
Původně se jedná o týdenní meme se zveřejněním tří obrázků. Já budu články zveřejňovat nepravidelně a s tolika obrázky, kolik se mi zrovna bude chtít. :) Cílem je, jak jinak, inspirovat.

 
 
 
 
 
 
Možná už jste si všimli, že stejně jako zbytek tohoto meme ani obrázky tak úplně nepasují do obvyklých témat na knižních blozích - žádné magické záhady, zvířátka vyfocená u knížek ani obrázky s motty a hláškami. Místo toho většinou zveřejňuji fotky, které sice mají pramálo společného s knihami, zato ve mně ale zanechaly určitý pocit, při pohledu na ně mě napadl střípek příběhu nebo mě přepadly nenadálé emoce. Stručně řečeno: Fotky, které mě skutečně k něčemu inspirovaly. A právě dnešní příval obrázků ve mě vyvolává vztek, bezmoc a frustraci, znechucení nad světem a vším tím svinstvem, co bylo i je nadále pácháno. Myslím, že budete souhlasit, že následující obrázky jsou skutečně silné. A taky trochu depresivní, což?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

 


 

 

 
 
 
 

6 komentářů:

  1. Tyhle obrázky ve mně vyvolaly mnoho emocí. Jsou opravdu inspirující.

    OdpovědětVymazat
  2. Niektoré z týchto fotiek som už videla a vždy to má na mňa rovnaký vplyv.. :/ veľmi smutné..

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky jsi to napsala a ty fotky k tomu jsou krásné, i když tak smutné...

    OdpovědětVymazat