5.2.14

ZNAMENÍ ATHÉNY


autor: Rick Riordan
název v originále: The Mark of Athena
série a díl: Bohové Olympu, díl 2.
počet stran: 528

ANOTACE
Chystá se velké setkání řeckých a římských polobohů. Posádka z Tábora polokrevných vyráží po moři na bitevním korábu Argo do Tábora Jupiter. Jejich plány však narušuje proroctví sedmi, které se začíná naplňovat. Skupina hrdinů se proto musí vydat do rodiště antických bohů, krajiny Mare Nostrum. Podaří se jim nalézt tajemná znamení bohyně Athény, která jim v boji proti zlu pomohou? Gaia, síla mocnější než všichni bohové, se dál probouzí a ohrožuje budoucnost civilizace. Čas ubíhá a posádka Arga se musí vydat do boje za záchranu lidstva...


A CO NA TO JÁ   Recenzovat několikátý díl série mi vždycky přijde těžší, že? Styl autora už známe, svět je stále stejný. A ani Znamení Athény není o nic míň úžasné než předchozí díly. Rick Riordan udržuje svěží, napínavý děj, od něhož se jen tak neodlepíte a je plný humoru.
   Ať už jste si z hlavních hrdinů oblíbili kohokoli, zklamaní nebudete - tady se totiž vyskytují rovnou všichni. Já měla vždycky o něco radši Percyho, než ostatní klučičí hrdiny. Možná, že jsem si na něj během první série fakt hodně zvykla... Riordanovi se podařilo zachovat typické vlastnosti a charaktery hrdinů, navzdory tomu, že ve spoustě knížek s nedospělými postavami jejich charaktery splývají a chovají se buďto všichni stejně, nebo naopak přehnaně odlišně.

,,Já se miluju, tááák strašně moc," potvrdil Narcis.

   A jak už je u Riordana zvykem, nechybí ani proroctví. Které je zamotané a mnohoznačné, jako vždycky.
   Vážně už nevím, co bych měla psát. Je to prostě výborné, skvělé, perfektní. Jedna z mých nejoblíbenějších sérií. Pokud jste ještě nečetli, máte co napravovat.

OBÁLKA
Originální obálka se mi líbí víc, je taková dramatická a záhadná.Oproti tomu naše na mě působí hodně uměle a strnule. Kluci na ní vůbec nevypadají reálně a jako by vůbec nebojovali, ale jen pózovali pro fotografa.
 
 Vaše Wayll

Žádné komentáře:

Okomentovat