1.9.14

Cestovatelská knižní výzva téměř trojnásobně překonána!


Víte, původně jsem k tomuto článku měla rozepsaný převelice romantický úvod. O koktejlech, plážích a slunečném čtení. O písku tam, kde by být neměl. Ale když jsem si po sobě tu slátaninu četla, akorát mi lezla na nervy. Copak musím všem připomínat, jak jsou prázdniny úžasné? Teď, když skončily? Tůdle. Takže se k tématu knížek a cestování dostanu naprosto přímo a totálně neromanticky. Kejbí zkrátka uspořádala výzvu na celé dva slunné (dobrá, někdy ne vyloženě slunné) měsíce prázdnin. Úkolem bylo vyznačovat si na mapě místa, kde se odehrával děj námi čtených knížek. Když už se nemůžu podívat do svého vysněného Džibutska, alespoň tam zavítám s knižními postavami. Zdá se to snadné, že? Ne tak úplně. Zavázala jsem se k návštěve 10 států a nebýt Lolity, naprosto bych pohořela.

(Modrá loliťácká značka je moc vysoko, ale to prosím ignorujte)



Jako první jsem se s pár polobohy z knihy Hádův chrám vydala vstříc Řecku a Itálii. Paradoxem je, že druhou ze zmíněných zemí jsem současně s hrdiny obývala i já. Nepotkali jsme se.

Poté nastal čas na Harryho Pottera. Čili samozřejmě Anglie, konkrétně Londýn. To podstatné však je, že ne každý ví, že samotná bradavická škola se nachází ve Skotsku.

Remarquovi hrdinové z dechberoucího románu Cesta zpátky mě zavedli do poválečného Německa.

Dystopická Aliance mi ukázala Chicago. To se nachází ve státě Illinois, ačkoli přiznávám, že tenhle fakt jsem si musela vygooglit.

Jestli správně počítám, skóre je zatím šest. Šest států, když jsem jich slíbila procestovat deset. Jako záchrana na poslední chvíli přišla Lolita, kterou jsem však začala číst bez toho, že bych věděla, jak moc cestovatelská (a v téhle výzvě velice užitečná) knížka to bude. Provedla mě neuvěřitelnými jednadvaceti končinami. (A troufám si říct, že jsem zdaleka nezapsala všechny.) Jsou to:

Francie, Pensylvánie, Mississipi, Arkansas, Missouri, Kansas, Colorado, Texas, Arizona, Nevada, Idaho, Severní Dakota, Jižní Dakota, Indiana, Virginie, Kalifornie, Arizona, Utah, Oregon, Nebraska a Michigan.

Dohromady dvacet sedm!

Vaše Wayll

Zdroje obrázků:
http://hdw.eweb4.com/wallpapers/4196/
http://www.deviantart.com/art/italy-177832472

Žádné komentáře:

Okomentovat