21.10.14

Týdenní poprvé #3

Možná si pamatujete, jak jsem v létě přišla s novou rubrikou. Bude to senzační! Bude to revoluční! Budu to přidávat každou neděli! Jo. Vydrželo mi to přesně dva týdny. Avšak, dámy a pánové, nezoufejte. Týdenní poprvé jsou opět tady! Doufám, že teď už o něco pravidelněji než původně.

sobota

 
Kamarádčin strejda nás vzal na střelnici a já poprvé v životě střílela z revolveru a margoliny.



středa

Poprvé jsem jedla lembas. (Kdybyste náhodou neznali, je to elfský chléb z Tolkienových knih. Tatáž kamarádka, s jejímž strejdou jsme střílely, ho podle jakéhosi receptu upekla.)


čtvrtek

Poprvé po HODNĚ DLOUHÉ DOBĚ jsem dostala takhle jedničku podtrženou. Pro ilustaci přidávám i 2 fotky mých obvyklých studijních výsledků.


sobota

 Poprvé v životě jsem zavítala na místní kopcovitý útvar, který se nachází poblíž mého bydliště a kde všichni mí spoluobčané byli už nesčetněkrát. Mnozí tam chodí běhat, náš tělocvikář se tam dokonce chce nechat rozprášit.

(Osoba na nejdolnějším obrázku není nikdo jiný než má opěvovaná kamarádka s lembasem.)


neděle

Poprvé jsem pekla domácí housky. Pak jsem se přejedla a bylo mi špatně.



Toť vše. Možná, že jste si v článku všimli dvou věcí. Za prvé, pár dnů chybí. Za druhé, můj "týden" zahrnul o trochu víc dní, než měl. Ve dnech plných školy a učení se totiž není zdaleka tolik prvotin jako o prázdninách a počítám s tím, že i příští Týdenní poprvé budou podobně nepravidelná.

Co vy? Zažíváte v těchto podzimních dnech některá poprvé?

Vaše Wayll

8 komentářů:

  1. :OO Strelnica, to by som tiež niekedy chcela vyskúšať. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já střílela jako malá s dědou ze vzduchovky, ale tohle je něco úplně jiného :)

      Vymazat
  2. Páni, střelnice!! Já se zbraní bojím a střílela jsem tak maximálně ze vzduchovky, paintballky a z luku :D Kopcovitý útvar vypadá jako dobré místo na rozprášení :D Těším se na tvé další články z téhle revoluční rubriky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne že bych se toho bála, ale svým způsobem mě to dost zneklidňuje. Pocit, že kdybych chtěla, můžu jediným nepatrným pohybem prstu někoho zabít. Brrr.
      Díky, díky, díky! Tvé komentáře mi nikdy nepřestanou dělat radost :D

      Vymazat
  3. Krásné fotky, já bych si také chtěla zkusit střílet, ale s nějakou hodně malou pistolí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, já o velikosti nikdy nepřemýšlela :) Ale podle mých dosavadních (a dost malých) zkušeností čím menší zbraň, tím hůř se mi z ní střílelo :D

      Vymazat
  4. Skvělý nápad na novou rubriku! Krásné fotky :) Střelných zbraní se bojím, jak se znám, určitě bych někoho omylem střelila, takže to raději ne :D Ale elfský lembas bych ochutnala ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky :) Také jsem se toho bála, ale dobře to dopadlo :D Lembas mě překvapil, chutnal spíš jako perník než chléb :)

      Vymazat