8.10.14

WRECK THIS JOURNAL #4

Tentokrát vám opět ukážu jedno z dřívějších děl, která vznikala během prázdnin. Zadáním bylo WRECK SOMETHING WITH THIS PAGE. Na což jsem, jak uvidíte, neměla srdce. Místo toho jsem se musela spokojit s obyčejnou malůvkou za pomoci pár třpytek a doufám, že se s ní spokojíte i vy. :)










Vaše Wayll

6 komentářů:

  1. To je moc hezky namalované. :-) Ale neboj se deníček ničit, bude hůř. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Já vím, já vím. Pročítala jsem si všechny úkoly. Pořádná destrukce je v plánu, ale zrovna tenhle úkol se mi plnit nechtělo :D Tyhle vytrhávačky možná začnu plnit, až bude všechno hotové. Jinak s úkoly typu "majzni s knížkou někam" problém nemám :D

      Vymazat
  2. Pěkná kresbička :) Mám čím dál tím větší chuť si Wreck this Journal pořídit taky i když nejsem v malování moc kreativní a zručná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ho pořiď a pak sem hoď odkaz, hrozně mě baví sledovat Wrecky ostatních blogerů! :) A o malování až tak nejde, kouzlo je právě v tom, že si každý úkol můžeš vyložit jak chceš :) :D

      Vymazat