30.9.13

Student knihomol 2 - září


Tak jsem tu i já s vyhodnocením zářijového Studenta knihomola. No, že bych v září byla bůhvíjak vzorný knihomol, to se říct nedá.. :D Ale okecávejme to tím, že mám spoustu učení a žádný čas na čtení toho, co bych chtěla. Vážně by i mě samotnou zajímalo, jestli mám pravdu nebo jenom hledám výmluvy, proč jsem toho přečetla tak málo. :D Bylo to totiž jen něco málo přes prachbídných 500 stránek.


Návrat orků (recenze tady) - 384 stran

Společenstvo prstenů (jupííí, konečně, další položka z mého přeplněného wishlistu! LOTRa beru jako posvátnou legendu, filmy mého dětství (možná ne tak brzkého, když vezmeme v úvahu o čem že to vlastně je =D) a prostě tak nějak ho beru jinak než ostatní knížky. Nečekala jsem, že mě bude tak bavit, přesto nejsem ještě ani v půlce, a to jsem ho chtěla dočíst do neděle) - 131 stran

Dohromady jsem za září přečetla mizerných 515 stran.

Přijde mi to zatraceně málo a SLIBUJU, že v říjnu už se polepším!
Vaše Wayll

Žádné komentáře:

Okomentovat