7.10.13

Marry, kiss, cliff!

Tak jsem se zase jednou do něčeho zapojila. Tentokrát se jedná o krátký projekt, na který mě přivedla Kath, a jde vlastně o takové jednoduché losování :) Na papírky si napíšete jména knižních postav (proč já musela psát samé oblíbené.? :'( tedy až na pár výjimek :D) a vždycky trojici papírků vylosujete. Já postav vybrala patnáct, takže bude pět kol. Po lehkém losování následuje těžké rozhodování: aneb rozhodnete se, kterou postavu byste si vzali, kterou políbili a kterou shodili z útesu. Takže, držte mi palce a já jdu na to.! :D



***


Pár PS: Jména postav jsem smolila narychlo do sešitu na klíně. A navíc v autobuse. Tím chci nenápadně naznačit, proč je písmo místy roztřesené a kostrbaté. :D
Pokud by vás napadlo divit se, z čeho jsem to losovala, nedivte se. Ano, přesně tak, je to papírová narozeninová čepička s medvídkem Pů.

***

1. kolo

Ron Weasley (Harry Potter)
Jace Wayland (Nástroje smrti)
Romeo (Romeo a Julie)

Ach jo, ach jo, ach jo! Vůbec první losování a hned tak těžké rozhodování, ale asi dokážete odhadnout, jak to nakonec skončilo. Z útesu bych shodila Romea, protože je sice super a tak a ve filmu ho hraje Leo DiCaprio *_*, ale někoho jsem prostě vybrat musela. Navíc i v originále umřel, takže si stěžovat rozhodně nemůže. A teď přichází ta horší část: Ron nebo Jace? Nakonec jsem došla k závěru, že Rona bych políbila a Jace si vzala. Vzali byste si spíš neohroženého Lovce stínů nebo zrzka, co se bojí pavouků? S oběma je sranda a tak, ale prostě Jace je Jace. Jsem si jistá, že mě chápete.


2. kolo

Eragon (Odkaz dračích jezdců)
Jared (Hostitel)
Wayne (Mistborn)

Všechny tři mám svým způsobem ráda, ale Jared z Hostitele mi trochu lezl na nervy, není to můj typ. :D A navíc mlátil Wandu :D Wayne i Eragon jsou oba skvělí a Wayne je dokonce moje nejoblíbenější postava vůbec (věřte mi, přečtěte se Mistborna 4 a zamilujete si ho taky :D), ale přece jenom je to dospělý chlap. :D Proto bych Jareda shodila z útesu, Wayna políbila a Eragona si vzala. I když je fakt, že to spojení se Safirou by mě znervózňovalo. Některé věci viddět nemusí, že. :D





omlouvám se za horší kvalitu obrázku :)
3. kolo

Peeta Mellark (Hunger Games)
Ian (Hostitel)
Percy Jackson (Percy Jackson :D)

Nééééé! Sakra! Do prčic! :D Co mám teď dělat.?! Asi se vrhnu z útesu sama :D Zrovna takoví zlaťouši a já je vytáhnu pohromadě. :D Celou tuhle trojku zbožňuju, takže to vezmu vylučovacím způsobem. A jako první asi odpadne Percy, takže promiň, kámo, bylo nám s tebou fajn :/ Nemám žádný důvod k tomu, proč shodit zrovna jeho, ale měl hold silnou konkurenci. A teď přijde ta horší část. Asi si budu muset sečíst plusy :D Peeta je strašně hodnej, ale taky silnej a odvážnej a dokáže být dost drsňák :D Je to blonďák a umí píct (hooodně veliký plus) a malovat. S Ianem si jsou povahově docela podobní: Ian je taky hrozně hodný, citlivý a ochranitelský. Iana bych asi políbila a Peetu si vzala. Ale bylo to o chlup, Peeta vyhrál jenom díky tomu pečení! :D


4. kolo

Edward Cullen (Stmívání)
Čtyřka (Divergence)
Aragorn (Pán prstenů)

První volba je jasná: Edwarda strkám z útesu! Toho jsem mezi postavy napsala čistě z tohoto důvodu. :D  No i když, když se nad tím zamyslím... KNIŽNÍ Edward ani tak hrozný není.. ale už je pozdě a navíc mě štval. Smůla. Aragorna bych políbila, protože je na mě trochu starý. :D A Čtyřku bych si vzala, protože zbyl. Nezaujal mě tolik jako Aragorn, ale věk mu hraje do karet. Jo, mám ho ráda, ale štve mě jeho pravé jméno, jelikož se jmenuje stejně jako můj bratránek :D


 

5. kolo

Peter Pevensie (Narnie)
Simon (Nástroje smrti)
Willy Wonka (Karlík a továrna na čokoládu)

Willy Wonka, Willy Wonka, tvůrce dobrých čokolád.. ♪ Volba číslo jedna je okamžitě jasná, vezmu si Willyho Wonku! Nesejde až tak moc na tom, že  ho ve filmu hraje Johnny Depp, což by byl sám o sobě důvod si ho vzít ale tahle postava je prostě každým svým coulem naprosto úžasná a jedinečná! Je zábavný, potrhlý a čokoládomilovný. Co víc si přát.? Petra bych políbila (berme teď tu filmovou verzi, nejsem si jistá, jak starý byl v knížce :D), protože je to další hezký blonďák na seznamu mých oblíbených postav. :D Simona bych shodila z útesu, protože prostě zbyl.

***

Tenhle tag mě strašně bavil a doufám, že i vás. Nenávidím rozhodování, tak si tohohle važte! :D A rozhodně se pokusím něco dalšího losovacího buď objevit, nebo vymyslet. :)
Vaše Wayll

Žádné komentáře:

Okomentovat